ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Διαβάστε παρακάτω αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις παραγγελιές, τις αποστολές, τις μεθόδους πληρωμής και την εγγύηση των προϊόντων μας.
- Δωρεάν για παραλαβή της παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα στη Νέα Σμύρνη
- Η αποστολή των παραγγελιών εντός Αττικής πραγματοποιείται μέσω Comet Courier
- Η αποστολή των παραγγελιών για την υπόλοιπη Ελλάδα πραγματοποιείται μέσω ACS Courier
- Για αγορές άνω των 50€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν
- Για αγορές έως 50€ υπάρχει χρέωση μεταφορικών 4,00€
- Για αγορές με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 1,90€
Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%
* Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω άλλης εταιρείας courier παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το κόστος.
1. Στο κατάστημα
Αν θέλετε να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας από το φυσικό μας κατάστημα, τότε μπορείτε να πληρώσετε στο κατάστημα μας (χωρίς έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής).
2. Με αντικαταβολή
Τα προϊόντα έρχονται στη διεύθυνσή σας με courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο τη στιγμή της παραλαβής. Για την αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 1,90€.
3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Για να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, επιλέγετε “Τραπεζική Κατάθεση” στον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας. Στο επόμενο βήμα θα εμφανιστεί αριθμός λογαριασμού της Τράπεζας Πειραιώς στον οποίο θα πρέπει να κάνετε την κατάθεση, συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας.
4. Με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα (Powered by Stripe)
Για τη χρήση άτοκων δόσεων με πιστωτική κάρτα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2114 1514 57.
5. Μέσω PayPal
Εξοφλήστε άμεσα και με ασφάλεια την online παραγγελία σας με την αξιοπιστία του PayPal.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να μας κοινοποιήσει γραπτώς μέσω email (info@ziakasmusicstore.gr) ή χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας, την επιθυμία του για επιστροφή του προϊόντος που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός (14) δεκατεσσάρων ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε.
Από την ημερομηνία αποστολής του αιτήματος υπαναχώρησης το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημά μας εντός (14) δεκατεσσάρων ημερών.
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί άθικτο και σε άριστη κατάσταση, με την αυθεντική του συσκευασία και όλα τα παρελκόμενα, δηλαδή έτσι ακριβώς όπως παραλήφθηκε από τον πελάτη. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.
Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από το κατάστημά μας και επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Ενδεικτικά δεν επιστρέφονται τα πνευστά όργανα, τα μουσικά βιβλία και τα αναλώσιμα καθώς και τα προϊόντα που γίνονται παραγγελία για λογαριασμό πελάτη και τα οποία δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο απόθεμα του καταστήματος.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, η πίστωση των χρημάτων σας θα γίνεται με την ίδια μέθοδο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας, καλώντας στο τηλεφώνο 2114 1514 57 ή με αποστολή e-mail (info@ziakasmusicstore.gr) κι εμείς ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.
Τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας ή του επίσημου εισαγωγέα στην Ελλάδα, υπό την προϋπόθεση ότι η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος. Ο χρόνος διάρκειας της εγγύησης του κάθε προϊόντος ενδέχεται να ποικίλλει, ανάλογα με το προϊόν και την πολιτική εγγυήσεων της κάθε αντιπροσωπείας.
Η εγγύηση ενός προϊόντος σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει:
1. Βλάβες που οφείλονται σε πλημμελή προσοχή κατά την ανάγνωση των οδηγιών χρήσης, σε κακό χειρισμό, εσφαλμένη χρήση, ανεπαρκή συντήρηση ή φροντίδα, λάθος σύνδεση, διαφορετική τάση ρεύματος, βραχυκύκλωμα, πυρκαγιά, υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία, υγρασία, καιρικά φαινόμενα (όπως κεραυνός, πλημμύρα, έκθεση στον ήλιο) κ.λ.π.
2. Αναλώσιμα υλικά όπως χορδές, καθαριστικά κ.λ.π.